محصولات
سوئیچ های طراحی شده با قابلیت اطمینان و عملکرد بالا جهت استفاده در سازمان های کوچک 
کارتریج های چاپگر گذرنامه Diletta 800i با چیپست اورجینال و تضمین کیفیت
روتر سیسکو مدل C921-4P محصول سال 2020 شرکت سیسکو می باشد. این روتر مناسب برای مدیریت و پیکربندی شبکه های سازمانی کوچک و متوسط طراحی شده است. از مشخصه های کلیدی این روتر میتوان به برقراری امنیت جامع در برابر حملات و آسیب پذیری های اینترنتی اشاره کرد.
شرکت هواوی در راستای تامین نیاز مشتریان و کاربران اینترنت جهت سهولت دسترسی به اینترنت و همچنین افزایش سرعت آن، مودم بی سیم هواوی 5G - مدل CPE Pro 2 H122-373 را روانه بازار نموده است که در این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.
اسکنر اثر انگشت SecuGen Hamster Plus
محصول کشور کره
به کلیه تجهیزاتی در ساختار شبکه که به برق متصل میشوند و وظیفه قسمتی از برقراری ارتباط و یا  انتقال اطلاعات و یا نگهداری یا مدیریت و یا ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارند تجهیزات اکتیو و یا فعال شبکه می گویند.از شرکت های ارایه دهنده این تجهیزات میتوان Cisco , TP-link و...نام برد.
شرکت هیولت پاکارد معروف به برند hp یک از بزرگترین تولید کنندگان سرور و تجهیزات شبکه میباشد.  شرکت اچ پی یک کمپانی آمریکایی چند ملیتی میباشد که در زمینه تولید و ساخت تجهیزات شبکه ، سرور ، استوریج  ( ذخیره سازی شبکه ) و نرم افزارهای مربوطه فعالیت دارد.
 واژه UPS به معنای Uninterruptible power supplyتغذیه بدون وقفه است و به عنوان واسط در مدار الکتریکی بین برق شهری و مصرف کننده ها قرار می گیرد. در زمان قطع ورودی برق شبکه، وظیفه برق رسانی به مصرف کننده ها را دارد.
Data center به گروه بزرگی از سرورها، زیرساخت‌های ارتباطی و امنیتی که برای ذخیره سازی، پردازش و توزیع مقادیرعظیمی از داده ها ( از راه دور) مورد استفاده قرار می گیرند، گفته میشود. که برای ارایه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس‌های تحت شبکه  بکار گماشته می‌شوند. 
فیبر نوری یکی از محیط های انتقال داده با سرعت بالا و با ضخامتی در حد تار مو است و دارای پهنای باندی بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی میباشد، با فیبر نوری می‌توان داده‌هایی مانند تصویر، صوت و ...را به راحتی با پهنای باند بالا تا 10 گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد.
شرکت نگزنس (Nexans) شرکتی فرانسوی است که در زمینه کابل های مسی و فیبر نوری فعالیت می کند. کابل های که این شرکت تولید می کند در زیر ساخت های انرژی و فناوری اطلاعات، صنعت (کشتی سازی، نفت و هوانوردی) و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. 
تماس با ما
آدرس: تهران – خیابان کارگر شمالی - خیابان چهارم – پلاک 4 - طبقه 1 – واحد 2
تلفکس: 88223087     خط ویژه 52-88994749 (21) 98+
ایمیل: info @ tdatap . com
تماس با ما
آدرس: تهران – خیابان کارگر شمالی - خیابان چهارم – پلاک 4 - طبقه 1 – واحد 2
تلفکس: 88223087     خط ویژه 52-88994749 (21) 98+
ایمیل: info @ tdatap . com